Posted on

Fast Forward

Het goede voorbeeld van medeblogger Jurr volgend, die de afgelopen tien dagen tot aan het absurde toe is doorgeslagen, hier een spoedcursus ‘welke film kies ik in de bios’ (jaja, tijd om te gaan kijken is er wel, om te tikken niet):

1. Knocked Up – Vier sterren – Voor mensen met een lange adem (vandaar geen vijf sterren, er mag wat meer vaart in), maar absoluut een knaller. Geloof me, het is het waard om te blijven zitten tot de scène in de verloskamer.

2. Alles is Liefde – Drie sterren – Vanwege de colportage-achtige, Bilal L.-achtig agressieve reclamecampagne kun je dit jaar niet om deze film heen.. En da’s nie erg. Beetje heel veel nageaapt van Love Actually, dat een stuk dieper gaat, maar minder emotie en meer humor (met een oer-Hollandse Sinterklaas) werkt ook!

3. Hairspray – Vijf sterren – Geen kwaad woord over deze film. En de keuze om deze te gaan bekijken was bewust, horen jullie me, bewust. En hij is leuk, écht leuk. En ik ben geen homo.

2 responses to “Fast Forward

  1. De Blogger In Ruste ⋅

    Volgens mij vult u meer de Punt dan uw weblog…
    :)!

Leave a Reply

