Posted on

Reactie op uw brief


Geachte heer Van der Heijden,

Hartelijk dank voor uw vele reacties op mijn artikel in het Brabants Dagblad. Het is doet een mens goed om te vernemen dat je verhalen een dergelijke gretige aftrek vinden. Dat het onderwerp nu toevallig voor u iets minder positief uitpakte, vind ik erg spijtig voor u. Ik kan er echter niets aan doen dat uw bedrijf failliet is gegaan.

Het was een mooi onderwerp en een leuk verhaal om te schrijven. De vele bedankjes die ik op het stuk heb mogen ontvangen, waren hartverwarmend. Over uw kratje bier met begeleidende doodsbedreiging was ik minder te spreken. Ik drink namelijk geen alcohol. Wilt u het de volgende keer alstublieft houden bij een bos bloemen met wat anthrax of een envelop met geld en een kogel? Daar kan ik nog iets mee.

De pen is machtiger dan het zwaard, wordt wel beweerd. Dat u meldt dat u uw zwaarden aan het slijpen bent, is een goede zaak. De Nederlandse economie floreert bij een betere concurrentie. Verder informeerde u uitvoerig naar mijn gezondheid, ik kan u melden dat die dik in orde is.

Ik hoop ook dat ú snel weer opkrabbelt en volgens de urgentieregeling spoedig een dak boven uw hoofd krijgt. Het is vast geen pretje, met al die onweersbuien van de laatste dagen. Maar het is niet meer nodig mij nog te informeren. Voor eventuele frustraties die u vanwege de gang van zaken nog ervaart, verwijs ik u door naar de deurwaarder die al uw bezittingen in beslag heeft genomen.

Met vriendelijke groet,

EvG

Leave a Reply

