Posted on

Exc3xa9nmansactie Den Dungen gestopt

Dungenaar wint eenzame strijd van Talpa

DEN DUNGEN – Haiko van A. (onlangs nog actief op dit blog) stapte deze ochtend met een brede glimlach uit zijn bed. Uitgemergeld en wel, want de Dungenaar voerde sinds jaar en dag een hongerstaking tegen John de Mol’s tv-zender Tien. En die zender is gisteren opgeheven. De voetballer, zelf actief in het zevende elftal van FC Den Dungen, kan nu eindelijk ook de Nederlandse competitie weer volgen. "Ik boycot die vreselijke zender. Ze laten niets fatsoenlijks zien", zo sprak hij bij het begin van zijn actie. Nu lijkt zijn eenzame strijd geslaagd te zijn.

Bescheiden als hij is, geeft hij toe dat zijn solo-actie waarschijnlijk de doorslaggevende reden is geweest voor De Mol om het zaakje te verkopen aan RTL. "Na mijn 8.972.466e telefoontje/mailtje/smsje, zwichtte hij. Hij zei me: ‘Haiko, je hebt me laten inzien dat wat ik gedaan heb niet goed was voor het Nederlandse medialandschap.’" Vlak na dit korte interview werd Haiko van A. voor alle zekerheid door een ambulance opgehaald en in een dwangbuis vervoerd naar een psychiatrische kliniek.

Wie Haiko een hart onder de riem wil steken, kan een krabbel achterlaten op zijn Hyve met volgelingen…

One response to “Exc3xa9nmansactie Den Dungen gestopt

  1. H. van A. ⋅

    Beste heer van Gennip,
    Bij deze ‘n berichtje vanuit psychiatrische kliniek ‘D’n dollen Kiviet’. Ik wilde u even op deze manier op de hoogte stellen van mijn toeven hier, want er is heugelijk nieuws. Wegens goed gedrag mag ik zowaar vnvd op proefverlof naar de zon, en wel in Spanje, Sevilla. Ik hoop hier te kunnen ontstressen van ‘n periode waarin de mollen voor m’n ogen dansten. Ze zeggen weleens de aanhouder wint en dat is mooi, mag ik u danken voor uw mooie journalistieke schrijven waar ik hartelijk om heb moeten lachen, ik zou zeggen tot snel weer😉

Leave a Reply

